۰
سرفصل آموزشی
۰
آیتم اجرایی و عملی
۰
ساعت کارگاه حضوری
۰
ابزار تحلیلی و تبلیغاتی

در پایان دوره به این ۴ گانه مهم دست خواهید یافت.

فصل اول
تولید محتوای اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی

فصل اول

نیاز کسب و کارها به یک ادمین از نون شب هم واجب تره

فصل دوم

فصل سوم

فصل چهارم

فصل پنجم

انواع محتوا اینستاگرام

ساخت محتوای آموزشی و تبلیغاتی معرفی محصولات و خدمات مجموعه طراحی محتوای گرافیکی

آنالیز اینستاگرام و سایت

آشنایی با انواع آنالیزورهای اینستاگرام تحلیل داده های به دست آماده محتوا برنامه ریزی مجدد برای تولید محتوا

آموزش نحوه بلاگری

آموزش فن بیان، ساخت ویدئوهای کوتاه، نمایش روزمرگی های مجموعه، فروش محصول و خدمات.

ابزارهای برنامه ریزی

آموزش برنامه ریزی تقویم محتوا، به اشتراک گذاری محتوا ، تحلیل محتوا در بازه های مختلف

فصل دوم تا پنجم

انواع محتوا اینستاگرام

ساخت محتوای آموزشی و تبلیغاتی معرفی محصولات و خدمات مجموعه طراحی محتوای گرافیکی

آنالیز اینستاگرام و سایت

آشنایی با انواع آنالیزورهای اینستاگرام تحلیل داده های به دست آماده محتوا برنامه ریزی مجدد برای تولید محتوا

آموزش نحوه بلاگری

آموزش فن بیان، ساخت ویدئوهای کوتاه، نمایش روزمرگی های مجموعه، فروش محصول و خدمات.

ابزارهای برنامه ریزی

آموزش برنامه ریزی تقویم محتوا، به اشتراک گذاری محتوا ، تحلیل محتوا در بازه های مختلف
فصل ششم
  1. مشاوره ساخت کلیپ های تبلیغاتی و آموزشی،
  2. طراحی استیج و تهیه ابزارهای تولید محتوا،
  3. آموزش سناریونویسی و تهیه استوری بورد
فصل هفتم

کار با انرم افزار و اپلیکیشن های تدوین
نحوه تدوین تیزرهای تبلیغاتی مجموعه
تدوین کلیپ های آموزشی

فصل هشتم

آموزش طراحی پست و استوری و بنرهای تبلیغاتی
آموزش طراحی قالب کلی شبکه های اجتماعی
آموزش نحوه طراحی در برنامه فیگما و فتوشاپ
آموزش نحوه طراحی در اپلیکیشن های موبایل
آموزش تولید محتوا در قالب طراحی اینفوگرافی

فصل نهم

سناریو نویسی ساخت آنونس تبلیغاتی
سناریو نویسی کلیپ های آموزشی
سناریو نویسی فروش محصولات و خدمات

فصل دهم

نحوه انتخاب محصول برای کمپین تبلیغاتی،
نحوه ارزش گذاری و برآورد هزینه
نحوه برگزاری کمپین در تمام کانال ها

فصل یازدهم

استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ
استفاده از تبلیغات انبوه و نیچ مارکتینگ

فصل دوازدهم

فصل سیزدهم

فصل چهاردم

فصل پانزدهم

فصل دوازدهم تا پانزدهم

معرفی محصولات

نحوه معرفی محصولات در اینستاگرام آموزش نحوه بیان جزئیات یک محصول آموزش تبلیغ نویسی محصول

تجزیه و تحلیل

تجزیه و تحلیل تیزرها و بنرهای تبلیغاتی به چه مشتریانی چه محصول یا خدمتی را به فروش می‌رسانیم.

رزومه سازی

معرفی انواع سایت های رزومه ساز نحوه نوشتن و تهیه یک رزومه حرفه ای تهیه فرم قرارداد تبلیغاتی با شرکت ها

عکاسی و فیلمبرداری

آموزش کار با دوربین عکاسی و انواع لنز آموزش استفاده از تجهیزات حرفه ای آموزش نحوه خرید یا اجاره تجهیزات

هوش مصنوعی

معرفی بهترین سایت های هوش مصنوعی برای تولید محتوای گرافیکی، بصری و محتوای متنی .

تجزیه و تحلیل

تجزیه و تحلیل تیزرها و بنرهای تبلیغاتی به چه مشتریانی چه محصول یا خدمتی را به فروش می‌رسانیم.

رزومه سازی

معرفی انواع سایت های رزومه ساز نحوه نوشتن و تهیه یک رزومه حرفه ای تهیه فرم قرارداد تبلیغاتی با شرکت ها

عکاسی و فیلمبرداری

آموزش کار با دوربین عکاسی و انواع لنز آموزش استفاده از تجهیزات حرفه ای آموزش نحوه خرید یا اجاره تجهیزات

مباحث تکمیلی​ دوره

سوالات متداول مدیران

پرسش و پاسخ هایی که به شما در انتخاب استفاده از این دوره کمک خواهند کرد.

این دوره برای چه کسانی مناسبه ؟

ویژه کسانی که میخواهند وارد بازار کار تولید محتوا و تبلیغات شوند.
ویژه شرکت هایی که میخواهند کار تولید محتوا و تبلیغات را درون سازمانی انجام دهند.

پیش نیازهای شرکت در دوره :

داشتن اطلاعات پایه در زمینه دیجیتال مارکتینگ
آشناییت نسبی با شبکه های اجتماعی
توانایی یادگیری بالای آموزش ها
آشنایی با ابزارها و محیط فتوشاپ و روش های طراحی
آشنایی با ابزارهای نرم افزار پریمیر برای تدوین ویدئوها
در صورت لزوم امکان فرآهم کردن تجهیزات تولید محتوای بصری